Centrale Backoffice

Vanaf maandag 5 september hebben de gezondheidscentra van de SGU (Stichting Gezondheidscentra Utrecht) 1 centrale back office.

De telefoongesprekken van de 3 centra (gc Lunetten, gc Hoograven en gc Het Zand) komen op een centrale plek binnen en worden beantwoord door assistentes van onze centra. Naast de vaste assistentes van de centra zijn er ook een aantal doktersassistentes in opleiding die deze centrale backoffice bemensen. Er is een huisarts als regie arts aanwezig voor het beantwoorden van vagen  en het advies geven aan de assistentes. 

De centrale backoffice is een pilot van half jaar. Gedurende deze periode gaan we kijken of deze manier van werken ervoor zorgt dat:

  • we het beantwoorden van de telefoon voor de assistentes behapbaarder wordt,
  • we een deel van de personele onderbezetting op deze manier kunnen oplossen, 
  • we nieuwe assistentes kunnen opleiden
  • we de wachttijden aan de telefoon voor u als patient kunnen verminderen.

 

Wij zouden het zeer op prijs stellen als u uw ervaring met de centrale backoffice met ons wil delen. Dat kan door een mail te sturen aan info@gezondsgu.nl onder vermelding van: centrale backoffice.